Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Els Bombers de la Generalitat han donat per controlat l'incendi que s'ha declarat aquest diumenge en una nau industrial que emmagatzema autocaravanes a Montcada i Reixac, situada a prop de la C-58. El foc ha afectat una desena de vehicles, entre autocaravanes, caravanes i turismes que hi havia a l'aparcament de la nau.
L'incendi també ha obligat a demanar a Adif el tall de circulació de trens de les línies R4, R8 i R12 entre Cerdanyola del Vallès i Montcada Bifurcació, ja que cremaven canyes als dos costats de la via. Els Bombers han rebut l'avís cap a un quarts de dotze del matí i hi treballen amb tretze de dotacions.
#Bomberscat donem per CONTROLAT l'incendi de Montcada i Reixac (12.29h). Han resultat afectats de diversa consideració una desena de vehicles, entre autocaravanes, caravanes i turismes. Continuem treballant-hi amb 13 dotacions ???? pic.twitter.com/ARzczLDeFJ
— Bombers (@bomberscat) May 26, 2024