La víctima mortal envestida per un toro a Albacete és una dona de 64 anys de Sant Boi de Llobregat

La víctima de 64 anys va rebre la cornada de l'animal quan es trobava fora de les barreres de protecció

07 de setembre de 2026 a les 11:52h

Una dona de 64 anys, veïna de Sant Boi de Llobregat, ha mort aquest dissabte al matí després de ser envestida per un toro durant els correbous que se celebraven al municipi d’Ayna, a la província d’Albacete.

Els fets han passat cap a les 10.55 hores, quan el telèfon d’emergències 112 de Castella-la Manxa ha rebut l’avís de l’accident. Segons les primeres informacions, la víctima es trobava fora de les barreres de protecció instal·lades al llarg del recorregut i corria en direcció contrària als animals quan ha rebut la cornada.

La dona, d’origen català i resident a Sant Boi de Llobregat, es trobava aquests dies amb els seus familiars en una segona residència situada a la pedania de Royo Odrea-Ayna, a la Sierra del Segura. El municipi, de prop de 600 habitants, celebrava aquest cap de setmana les festes patronals.

Ha mort abans d’arribar a l’heliport

Els serveis d’emergències han intervingut d’urgència la dona al mateix lloc dels fets. Posteriorment, l’han traslladat fins a l’heliport, des d’on estava previst evacuar-la en un helicòpter medicalitzat fins a un hospital.

Malgrat els esforços dels equips sanitaris, però, la víctima ha mort abans d’arribar a l’heliport a conseqüència de la gravetat de les ferides provocades per les cornades de l’animal.

En el mateix festeig taurí, un altre home, de 60 anys, ha resultat ferit en un braç en un punt diferent del recorregut. Els serveis d’emergències també han intervingut en aquest segon incident.

Els correbous formaven part de les festes patronals d’Ayna, un municipi de la Sierra del Segura amb una població d’uns 577 habitants.

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara