Un home ha mort i una dona ha resultat ferida greu aquest dimecres en un accident de trànsit frontal entre dos turismes al punt quilomètric 676 de la carretera N-II, al terme municipal de Malgrat de Mar, al Maresme. El sinistre s’ha produït cap a tres quarts de cinc de la tarda, segons han informat els Mossos d’Esquadra.
La víctima mortal és X. T. C., un veí d’Argentona de 56 anys, que conduïa un dels vehicles implicats en la col·lisió. En l’altre turisme viatjava una dona que ha resultat ferida de gravetat i ha estat traslladada d’urgència a Hospital de Mataró.
Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i diverses unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que han treballat en les tasques d’assistència i excarceració.
El Servei Català de Trànsit recorda que, des de principi d’any, 36 persones han perdut la vida a les carreteres catalanes. D’aquestes, 16 eren motoristes, el col·lectiu amb més sinistralitat, a més de 3 ciclistes i 5 vianants.