Una baralla a la zona del Bogatell de Barcelona deixa dos ferits molt greus

La Guàrdia Urbana ha detingut sis persones relacionades amb els fets, entre les quals un menor d'edat

12 d'octubre de 2024 a les 19:00h

Dues persones de 21 i 22 anys han resultat ferides, una de les quals de gravetat, en ser apunyalades durant una baralla a la zona del Bogatell de Barcelona. Ho ha avançat 'El Caso' i ho han confirmat fonts municipals a l'ACN. Segons aquest mitjà, l'incident ha ocorregut a tocar de la sala Razzmatazz.

Els fets han passat poc abans de les set del matí a l'alçada del número 69 del carrer Alaba quan s'ha produït una discussió amb diversos implicats. Personal del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha traslladat les dues víctimes a un centre hospitalari on es troben ingressades, una d'elles en estat molt greu. Els presumptes agressors han fugit agafant el metro a l'estació de Bogatell i la Guàrdia Urbana els ha interceptat a la del Poblenou.

Els sis arrestats han estat traslladats a dependències policials i agents de la Unitat d'Investigació dels Mossos d'Esquadra s'han fet càrrec del cas.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit