Dimarts, 13 de maig de 2025
És notícia

Un nou temporal deixarà ratxes de més de 100 km/h i onades de fins a 4 metres a Catalunya

Avatar photo

Protecció Civil ha activat l’alerta del pla especial per risc de vent, el VENTCAT, i del pla PROCICAT per fort onatge de cara a dijous.

Segons el Servei Meteorològic de Catalunya, demà es preveu un episodi de vent fort amb ratxes que superaran els 72 km/h a pràcticament tot el país. En algunes zones del Camp de Tarragona i les parts altes del Pirineu es podrien superar els 100 km/h.  Les ventades començaran aquesta tarda de dimecres a la zona del Pirineu i dijous s’estendran per tot el territori.

Pel que fa a l’onatge, a partir de dijous al matí les onades podran superar els 4 metres a tot el litoral català, i amb més probabilitats al litoral central i al sud de la Costa Brava, al Baix Empordà i la Selva; i al nord del Camp de Tarragona, amb alertes vermelles activades per mala mar en tots aquests punts.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Barcelona activa el Pla Bàsic d’Emergència Municipal per fort temporal marítim

Notícia següent

11 persones ferides en xocar un autobús amb un cotxe

Notícies relacionades