Dimecres, 14 de maig de 2025
És notícia

Un grup trenca un aparador i vidres de cotxes en la Festa Major de Sant Feliu

Avatar photo

Un grup ha provocat aquesta passada matinada destrosses en un aparador d’una botiga i han trencat els vidres de cinc vehicles a la festa major de Sant Feliu de Llobregat. Segons han explicat fonts dels Mossos d’Esquadra, el grup també ha llençat ampolles contra agents d’ordre públic que hi havia al lloc.

Les mateixes fonts han indicat que tenien identificat al grup, ja que l’estaven seguint amb drons, i que agents de la Brigada Mòbil els han pogut dispersar. De moment, no hi ha detinguts.

Els Mossos han obert una investigació per identificar els autors i saber si tenen relació amb els incidents registrats fa dues setmanes a Molins de Rei quan el municipi també estava de festa major.

A la zona hi havia dispositius de reforç després dels incidents registrats fa dues setmanes a la festa major de Molins de Rei. En aquest cas, es van fer quatre detencions. Els Mossos, però, no saben a hores d’ara si les persones que han provocat incidents a Sant Feliu de Llobregat són les mateixes que a Molins de Rei, i ho estan investigant.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Una farmàcia es veu obligada a tancar la meitat del local per evitar robatoris

Notícia següent

Blanes s’adhereix al Dia Mundial del Dol Perinatal, Gestacional i Neonatal

Notícies relacionades