L’onada de delinqüència i violència continua colpejant a Barcelona amb un nou episodi violent que va protagonitzar la nit d’ahir. Un home va morir apunyalat al districte de Nou Barris a l’interior d’un habitatge al carrer Valldemossa.
Els Mossos d’Esquadra van rebre l’avís a voltant de les 23 hores i una vegada van arribar al pis, van localitzar a la víctima amb evidents signes de violència. L’home de 58 anys presentava diverses ferides per arma blanca, el que ha provocat l’inici d’una investigació per esclarir els fets.
La Divisió d’Investigació Criminal (DIC) de la Regió Policial Metropolitana de Barcelona s’ha fet càrrec de la investigació per esclarir les circumstàncies del crim. El cas està sota el secret de les actuacions. Tot i això, les autoritats no descarten cap hipòtesi sobre la mort de l’home de 58 anys.