Dissabte, 8 de febrer de 2025
És notícia

Troben un home mort a Badalona: La seva dona l’ha trobat lligat de cap i peus

Avatar photo
Es tracta del segon crim en poques hores a la ciutat, després que ahir un home en matés un altre d’un cop de destral al cap
carrer d'Ibèria de Badalona

Segona mort amb violència en molt poques hores a la ciutat de Badalona. En aquest cas, un home ha aparegut mort, lligat de cap i peus, en un local a la planta baixa d’un edifici del carrer d’Ibèria.

Segons avança ‘elCaso.cat’, els fets han passat durant nit del dilluns, 3 de febrer, cap a les 23.30 h. Ha estat la dona de la víctima qui se l’ha trobat penjat i amb el cos ple de ferides. En arribar els serveis d’emergència, només han pogut confirmar la seva mort.

La Divisió d’Investigació Criminal dels Mossos d’Esquadra s’ha fet càrrec del cas per determinar les circumstàncies dels fets. De moment, ja han detingut una persona, tot i que no hi ha més dades. La víctima, segons el citat mitjà, era de nacionalitat espanyola i tenia 49 anys.

Es tracta de la segona mort violenta en poques hores a la ciutat badalonina, després que la matinada del dilluns un home en matés un altre d’un cop de destral al cap.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

En marxa els treballs de tala selectiva de vegetació a les lleres dels rius Segre i Cerc

Notícia següent
C-62 a Santa Maria de Merlès

La víctima mortal de l’accident a la C-62 és una noia de 22 anys

Notícies relacionades