Troben un cadàver en avançat estat de descomposició en un cotxe aparcat a Badalona

Els veïns van alertar els Mossos per la fortor que emanava de la part posterior del vehicle

13 d'agost de 2025 a les 12:01h

Els Mossos d'Esquadra estan investigant l'aparició d'un cos en avançat estat de descomposició que ha aparegut en una furgoneta blanca del model Renault Kangoo, estacionada des de feia dies a l'avinguda Marquès de Mont-roig de Badalona (Barcelonès).

La troballa, al barri de Pep Ventura, va tenir lloc ahir al vespre cap a dos quarts de nou quan els Mossos, alertats pels veïns, van obrir la part posterior del vehicle trobant-se amb el cadàver. Segons les primeres informacions l'home hi dormia habitualment i les primeres inspeccions oculars dels investigadors no van trobar cap indici de criminalitat en la macabra escena.

Alguns veïns han comentat als mitjans que es tractava d'un home amb pocs recursos que dormia sovint a la furgoneta. El fet que la part posterior del vehicle fos carrossada, no disposés de vidres, va fer que ningú s'adonés que hi havia un home sense vida fins que la fortor va ser molt notòria i agreujada, sens dubte, per la forta calor dels darrers dies.

Ara per ara, tot apunta a una mort natural de l'home, sobrevinguda mentre dormia. Les causes concretes del decés i el temps que fa que l'home era mort, però, les haurà de determinar l'autòpsia. Els veïns, de tota manera afirmen que feia dies que no veien l'home pel carrer. Pel que fa a les causes, és molt probable que l'home hagués mort per un cop de calor.