Una operació conjunta de Mossos d’Esquadra i Guàrdia Urbana de Barcelona (GUB) ha permès desmantellar aquesta matinada de dimarts un narcopís al barri del Raval i detenir tres persones. L’operatiu per acabar amb aquest punt de venda i consum de drogues s’ha fet al carrer de la Morera, a tocar del mercat de la Boqueria.
A banda dels tres arrestats, s’han identificat 11 consumidors i s’han decomissat cocaïna, crack, una balança de precisió, estris de manipulació i diners.
L’habitatge ocupat s’ha recuperat i s’ha lliurat al seu legítim titular. En paral·lel, els Mossos d’Esquadra també han detingut aquesta matinada cinc lladres a l’Eixample: tres per robar en un bar i els altres dos per endur-se la caixa enregistradora d’un forn de pa.