Treballadores de bressols municipals exigeixen baixar ràtios i millors condicions per atendre els infants

Les famílies denuncien que cada any desenes d'infants es queden sense plaça pública a molts pobles i ciutats

06 de maig de 2025 a les 11:27h

Treballadores d'escoles bressol municipals han exigit baixar les ràtios, més personal i millors condicions per atendre els infants. Ho han fet durant diverses compareixences a la Comissió d'Educació del Parlament i també amb una protesta a les portes de la cambra. “El 0-3 ja no aguanta més”, ha afirmat la portaveu de Dignitat pel 0-3, Aina Cabau. Des d'aquesta plataforma, com des de Bressols en Lluita i des del moviment Lluita pel 0-3 al Camp de Tarragona i l'Ebre han denunciat la manca de personal i recursos per atendre en condicions els infants i també la creixent diversitat. A més, Brenda Bär, en representació de les famílies ha denunciat que centenars d'infants es queden sense plaça a molts municipis i han exigit millor planificació.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit