Terrassa està plorant la mort d’una de les persones més emblemàtiques de la ciutat. Francisco Sánchez Antolín regentava un local històric al barri de Ca n’Anglada, on tots els habitants trobaran a faltar a Paco el churrero.
“Un home bo, disposat sempre a ajudar a tothom, compromès amb el seu barri i la seva ciutat. Una persona honesta i honrada, que ens deixa molts bons moments i records plegats”, va compartir l’alcalde de Terrassa a Instagram, Jordi Ballart.
La població de Terrassa, especialment els residents al barri de Ca n’Anglada van acomiadar per últim cop ahir al matí al seu amic i familiar. Molts han assegurat que el barri no tornarà a ser igual i la pèrdua d’un home que era història viva del veïnat ha provocat una onada de missatges d’estima a les xarxes socials.