El millor torró artesà de crema cremada d'Espanya es fa a Terrassa

El guanyador ha superat a més de 40 participants de tot el territori espanyol

29 de novembre de 2024 a les 09:28h

Martí Giner, de la pastisseria Zaguirre de Terrassa, ha estat reconegut com el creador del millor torró artesà de crema cremada de tot l'Estat. Aquest veredicte l'ha decidit el jurat del concurs del "Millor torró artesà de crema cremada de l'Estat 2024", organitzat pel Gremi de Pastisseria de Barcelona, i que enguany arriba a la seva tercera edició.

El guanyador ha superat a més de 40 participants de tot el territori espanyol, els quals van haver de presentar 3 barres de torró artesà de crema cremada cadascú, per poder ser avaluades a cegues pel jurat, compost per professionals del sector.

Giner, va presentar un torró elaborat amb crema d'ametlla marcona i un almívar que es barreja amb ous per formar el massapà. Aquest es deixa reposar 48 abans de cremar-lo.

La pastisseria Zaguirre, fundada el 1974, és un negoci familiar, actualment dirigida pels germans Giner. Amb dos establiments a Terrassa es caracteritza no només per la seva oferta de dolços, sinó una àmplia oferta de productes salats, elaborats amb productes naturals i fusionant tradició i innovació.

Sobre l'autor
Maria Lorenzo foto
Maria Lorenzo
Veure biografia
El més llegit