Divendres, 13 de juny de 2025
És notícia

Terrassa organitza una nova edició de la Fira d’Entitats de Salut

Avatar photo

La setena edició de la Fira d’Entitats de Salut es durà a terme aquest pròxim dissabte, 11 de novembre. Entre les 10 h i les 19 h, la plaça Vella serà l’escenari d’aquesta tradicional jornada que l’Ajuntament organitza amb la col·laboració de les diverses entitats. L’objectiu de l’esdeveniment és fer més visibles les entitats i l’activitat que realitzen. Segons ha explicat Laura Rivas, regidora de Salut: “En una ciutat de les dimensions de la nostra, donar a conèixer la tasca que fan dia rere dia les entitats és un repte. Per això, la Fira d’Entitats de Salut és un exemple i una magnífica oportunitat que permet donar visibilitat a la diversitat d’entitats de la ciutat, a més de facilitar informació sobre malalties, en alguns casos molt desconegudes, i gaudir a la vegada d’una jornada festiva”.

Terrassa compta amb una rica xarxa d’entitats de l’àmbit de la salut que comparteixen l’objectiu de conscienciar la població sobre la necessitat de defensar els drets de persones amb determinades malalties o trastorns, i contribueixen així de forma activa a la salut comunitària de la ciutadania. A la fira de dissabte hi participaran vint entitats, que oferiran informació sobre trasplantaments, fibromiàlgia, fatiga crònica, càncer, demències, salut mental, dol, addiccions i malalties minoritàries, entre d’altres. El programa d’activitats, obert a tots els públics, inclou diferents tallers i propostes per a donar a conèixer la seva actuació d’una manera dinàmica i participativa.

Aquesta acció respon a l’objectiu del Programa de Govern de continuar donant suport a les entitats de salut de la ciutat. En paraules de Rivas: “Amb aquesta iniciativa, refermem el nostre compromís de donar tot el suport possible a les entitats de salut. Per a Terrassa és un orgull poder comptar amb les entitats que atenen i acompanyen les persones que tenen una malaltia o la pateixen a través del seu entorn immediat”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Aprendre més enllà de l’aula: Biblioteques, bibliobús i ludoteques

Notícia següent

La T-Jove i la T-16 superen les 30.000 emissions en els 6 primers mesos en marxa a Lleida, Girona i Tarragona

Notícies relacionades