Tanquen un bar de Badalona per tràfic de drogues i detenen el propietari

La policia detecta diverses irregularitats a l'establiment i intervé cinc telèfons mòbils robats

19 de gener de 2024 a les 13:57h

Una actuació conjunta de la Guàrdia Urbana de Badalona i els Mossos d’Esquadra en un bar molt conflictiu situat al carrer d’Amadeu Vives, al barri de la Pau, va concloure ahir amb la detenció del propietari per un presumpte delicte contra la salut pública i per receptació. Durant l’operació es van decomissar 54 grams d’haixix, així com cinc telèfons mòbils que constaven com a sostrets.

Aquesta actuació formava part d’un operatiu conjunt del Grup Especial d’Intervenció Policial (GEIP) de la Guàrdia Urbana de Badalona amb el  Grup Fura dels Mossos d’Esquadra, el Cos Nacional de Policia i la Policia Local de Santa Coloma de Gramenet, tot i que en l’establiment del carrer Amadeu Vives només van haver d’intervenir els dos primers.

Els efectius de la Guàrdia Urbana de Badalona i dels Mossos d’Esquadra van identificar 17 persones i es van aixecar 6 actes per tinència de drogues. Així mateix, es van aixecar diverses actes al local per deficiències o absència de la documentació, no ajustar-se a l’activitat declarada i per insalubritat. Alguna de les irregularitats detectades podria comportar el tancament del local després que es tramitin els corresponents expedients.

L’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, ha destacat que “aquesta operació, en col·laboració amb altres cossos policials, és un exemple més de l’aposta per la seguretat del govern municipal”. Accions com aquesta incideixen en la millora de la seguretat de l’entorn. Al marge de les qüestions de salubritat, la droga trobada a l’establiment era una quantitat suficient com per pensar que aquest bar era, presumptament, un punt de distribució en el barri”, ha afegit.