El taitxí arriba a cinc parcs de l'Hospitalet de Llobregat

Durant el juliol es podrà practicar als parcs de Can Cluset, la Remunta, Bellvitge, l’Alhambra i les Planes, en sessions gratuïtes i en horaris de matí i tarda

26 de juny de 2025 a les 15:11h
El Servei d’Activitat Física i Esports de l’Ajuntament organitza una nova temporada de Taitxí al parc, un programa d’activitat física i salut adreçat a tota la ciutadania, amb l’objectiu de donar a conèixer els beneficis que aquesta pràctica oriental mil·lenària aporta a la salut de les persones.
Totes les sessions de Taitxí al parc són gratuïtes i es fan en cinc parcs de la ciutat:
  • Can Cluset, del 30 de juny al 3 de juliol
  • la Remunta, del 7 al 10 de juliol
  • Bellvitge, del 14 al 17 de juliol
  • l’Alhambra, del 21 al 24 de juliol
  • les Planes, del 28 al 31 de juliol
Els horaris són els següents: els dilluns i els dimecres, de 19.30 a 21 hores, i els dimarts i dijous, de 9.30 a 11 hores. No cal inscripció prèvia i es recomana a les persones que hi participin que, entre altres, utilitzin calçat i roba còmodes i que portin aigua.
El taitxí combina l’equilibri de la ment, la respiració i el cos, i practicar-lo regularment contribueix a millorar la salut i la qualitat de vida de les persones. Està especialment indicat per a les persones que pateixen dolors crònics, hipertensió, arterioesclerosi o estrès, entre altres.
Aquesta activitat, basada en la concentració i el moviment suau, és apte per a totes les edats i condicions físiques i ajuda a millorar l’equilibri físic i mental, la concentració, la flexibilitat, la coordinació i la memòria.
 
Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit