Dissabte, 25 de gener de 2025
És notícia

Segresten i torturen un home durant 12 h en un edifici abandonat de Barcelona

Avatar photo
La intenció dels 4 detinguts, que acumulen 86 detencions, era abandonar la víctima en una zona boscosa de Collserola
Furgonetes dels Mossos al carrer

Els Mossos han detingut tres homes i una dona d’entre 32 i 39 anys, que haurien retingut, emmordassat i agredit durant 12 hores un home en una construcció abandonada del barri del Carmel de Barcelona.

Fonts policials han informat que els fets van passar el 10 de desembre i que la intenció dels arrestats era abandonar la víctima en una zona boscosa de Collserola.

La principal hipòtesi amb què treballen els Mossos és que dies abans del succés el segrestat i un dels investigats van barallar-se per una qüestió de drogues. La policia atribueix als detinguts, que acumulen 86 detencions prèvies, un delicte de temptativa d’assassinat, un de detenció il·legal i un de lesions. Els arrestats van passar a disposició judicial el 15 de desembre.

D’acord amb els Mossos d’Esquadra, la víctima va ingressar en un centre sanitari l’11 de desembre. Fruit de la seva declaració, els Mossos van començar a cercar els sospitosos i van investigar la construcció en desús on presumptament haurien tingut lloc els fets.

La tarda del 13 de desembre, el jutjat responsable del cas va autoritzar l’entrada i escorcoll a aquest espai. Un dispositiu format per diversos equips de la Brigada Mòbil, investigadors de la Unitat d’Investigació d’Horta-Guinardó i agents de la policia científica van participar en la intervenció que va acabar amb la detenció a l’interior de l’immoble de dos dels investigats. A més, els agents van recollir indicis d’interès per a la investigació com cordes, cintes i telèfons mòbils.

Per altra banda, una patrulla de la Guàrdia Urbana de Barcelona (GUB) va localitzar un tercer implicat i pocs minuts després, una de seguretat ciutadana dels Mossos va trobar el quart investigat i va detenir-lo.

Furgonetes dels Mossos al carrer 2

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
accident segarra

Reoberta l’A-2 després d’estar tallada des de la matinada per l’accident d’un camió

Notícia següent

El Vendrell incorpora el dispositiu Grèvol per reforçar la presència policial durant Nadal

Notícies relacionades