Dimecres, 7 de maig de 2025
És notícia

Santa Coloma acull “GiraFeina” per impulsar l’ocupació juvenil

Avatar photo
La cita, que se celebrarà el proper dijous, 15 de maig, ja té confirmada l’assistència de prop d’una quinzena d’empreses

El Centre de Formació Marie Curie de Santa Coloma de Gramenet acollirà el dijous, 15 de maig, la primera edició de la GiraFeina, la fira d’ocupació que promou la inserció laboral dels joves i professionals de la comarca. La iniciativa, promoguda per la Cambra de Comerç de Barcelona al Barcelonès Nord, l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet i la seva municipalitat, Grameimpuls, comptarà amb la participació de més d’una empresa d’empreses que oferiran una varietat laboral d’ofertes de diversos sectors i àmbits professionals.

Sota l’eslògan “ Un dia per trobar feina”, la fira és presenta com una oportunitat única per a totes les persones del territori que estan buscant feina o volen obrir-se a nosaltres representants professionals, oferint-los un espai per presentar la seva candidatura. En format speed dating, els participants podran entrevistar-se i presentar breument la seva candidatura a les ofertes de feina que s’oferiran en el marc de la GiraFeina. A través d’aquests contactes ràpids entre ambdues parts es buscarà connectar les necessitats del mercat laboral amb les aspiracions professionals de les persones candidates. De fet, segons els promotors, la GiraFeina contribuirà a afegir valor al teixit econòmic i empresarial de la comarca, promovent tant la retenció de talent com la competitivitat dels negocis. A més, s’oferirà un itinerari específic en què els participants podran rebre assessorament professional per millorar el seu currículum, així com consells pràctiques i recomanacions per afrontar amb èxit les entrevistes de feina. També s’habilitarà un espai dedicat a la creació i revisió de CVs, amb orientació personalitzada. Al llarg de tota la jornada, és duran a terme diverses ponències i tallers enfocats a potenciar les habilitats professionals dels assistents.

Per a l’alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Mireia González, “la GiraFeina reflecteix el compromís del govern municipal per situar els joves al centre de les polítiques actives d’ocupació” . En aquest, ha remarcat que “aquesta fira és un clar exemple de la col·laboració efectiva entre l’Ajuntament, Grameimpuls i la Cambra de Comerç per connectar el talent local amb les necessitats del mercat laboral” . Per la seva part, el president de la Cambra de Comerç de Barcelona al Barcelonès Nord, Vicenç Hernández, ha destacat la importància de “f omentar la cooperació entre empreses i institucions com a motor del desenvolupament econòmic i social del territori” i ha afegit que “ des de la Cambra, treballem per acostar el món empresarial al local i afavorir una connexió de producte estratègica amb el teixit . Finalment, ha sentenciat: “Santa Coloma és mereix liderar una iniciativa com la GiraFeina”.

Les modernes instal·lacions del Centre de Formació Marie Curie, amb més de 4.750 m² dedica a la formació i l’ocupació, es transformaran de 9h a 14h en el punt neuràlgic d’una jornada plena d’oportunitats laborals, on es facilitarà la connexió directa entre empreses i professionals. Fins al moment, ja han confirmat la seva assistència prop d’una quinzena d’empreses pertanyents a sectors com l’alimentació, el retail, la distribució, la moda i/o els serveis.

Així s’ha presentat avui en roda de premsa per part del president de la Cambra de Comerç de Barcelona al Barcelonès Nord, Vicenç Hernández, i l’alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Mireia González. La GiraFeina és una iniciativa organitzada en el marc del programa Feria Talento Joven, impulsada per la Cámara de Comercio de España i cofinançat pel Fons Social Europeu FSE +.

Per inscriure’s a la fira i consultar les ofertes disponibles caldrà accedir a l’espai oficial de la trobada: santacoloma.girafeina.ca

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
fira-vi-pobla-mafumet

La Pobla de Mafumet aplega més de 8.000 persones en la 5a Fira del Vi

Notícia següent
volta-ciclista-sant-boi-parets-valles

Molins de Rei i Sant Boi de Llobregat es converteixen en les capitals del ciclisme femení

Notícies relacionades