Sant Joan Despí organitza un cicle de xerrades per fomentar un bon envelliment

Les xerrades tindran lloc el segon dimarts de cada mes en diferents equipaments municipals

10 de gener de 2025 a les 18:29h

L’Ajuntament de Sant Joan Despí i els centres d’atenció primària Les Planes i Verdaguer organitzen l'Escola de Salut de Sant Joan Despí, un cicle de xerrades adreçades a persones més grans de 60 anys que tenen com a objectiu fomentar un bon envelliment, actiu i saludable.

El cicle comença el dimarts 14 de gener amb una xerrada on s'oferiran consells pràctics per a una alimentació segura i saludable que anirà a càrrec de Belén Gil, dietista i nutricionista.

Les xerrades, de caràcter gratuït, es realitzaran el segon dimarts de cada mes en diferents equipaments municipals. Tractaran sobre diferents temes d’interès com la prevenció, l’alimentació, l’activitat física, els bons hàbits, el benestar emocional, les autocures, la sexualitat o el suport psicosocial.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit