Sacrificaran 38 cadells de beagle després d’utilitzar-los en experiments a Barcelona

18 de gener de 2022 a les 09:47h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

El pròxim 24 de gener, un total de 38 cadells de gossos de raça Beagle seran sacrificats després d'experimentar amb ells i finalitzar el projecte pel qual s'utilitzaven.

La Fundació Parc Científic de Barcelona, pertanyent a la Universitat de Barcelona, va contractar el passat 10 de novembre, els serveis del laboratori Vivotecnia per a provar un fàrmac antifibròtic en 38 cadells de beagle durant 28 dies.

Als gossos se'ls ha aplicat aquest medicament per a calcular la dosi concreta per a posar fi a la vida dels cans. Posteriorment, després d'obtenir resultats, se sacrificarà a la resta dels beagles encara que estiguin en bon estat de salut.

Les xarxes socials s'han fet ressò d'aquest cas i demanen alliberar els beagles, que tenen la seva execució prevista per al 24 de gener, tret que la pressió ciutadana ho impedeixi. El hashtag més usat: #FreeBeaglesVivotecnia.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit