Sabotatges a un centenar de centres educatius de Barcelona per la vaga d'educació

Segons el sindicat, les afectacions s’han registrat en escoles i instituts de Barcelona, Badalona, l’Hospitalet de Llobregat i Santa Coloma de Gramenet

11 de febrer de 2026 a les 09:31h

Diversos centres educatius de l’àrea metropolitana de Barcelona no han pogut obrir amb normalitat aquest dimecres al matí a causa de sabotatges a les portes d’accés, coincidint amb la jornada de vaga al sector educatiu.

Segons han confirmat fonts del Departament d’Educació a l’ACN, tenen constància que en alguns centres s’han trobat amb accessos bloquejats o dificultats per obrir les instal·lacions a primera hora. El Departament no ha concretat el nombre total d’escoles afectades, però assegura que s’està fent seguiment de la situació.

Per la seva banda, la CGT ha denunciat que s’ha produït un “sabotatge” en aproximadament 115 centres de l’àrea metropolitana de Barcelona. Segons el sindicat, les afectacions s’han registrat en escoles i instituts de Barcelona, Badalona, l’Hospitalet de Llobregat i Santa Coloma de Gramenet.

En diversos centres, els equips directius han hagut de buscar solucions alternatives per garantir l’entrada de l’alumnat i el desenvolupament de l’activitat lectiva.

Sobre l'autor
Adrià Torres foto
Adrià Torres
Veure biografia
El més llegit