Dilluns, 21 d'abril de 2025
És notícia

Més d’una trentena d’escoles de Sabadell tindran ventiladors per aquest estiu

Avatar photo
Més de 12.000 alumnes es veuran beneficiats d’aquesta mesura que té un pressupost de 700.000 euros
escola-bressol-espronceda-sabadell

L’Ajuntament instal·larà més d’un miler de ventiladors a les escoles públiques de la ciutat. Avui la Junta de Govern Local ha aprovat el projecte per fer-ho possible i que permetrà arribar a una trentena de centres d’infantil i primària i tres escoles d’adults. La iniciativa forma part de tot un conjunt d’actuacions per millorar el confort tèrmic a les escoles i consolidar-les com a refugis climàtics.

El projecte inclou la col·locació d’aparells a 453 espais diferents dels centres educatius i beneficiarà més de 12.000 alumnes arreu de la ciutat. Tot plegat arriba després de la prova pilot realitzada a dues escoles, Gaudí i Espronceda, on ja s’han instal·lat els aparells. La inversió total de la instal·lació entre aquests dos centres i el projecte aprovat avui supera els 700.000 euros.

Els ventiladors que es col·loquen són de baix nivell de consum i de soroll. Així mateix, per garantir la seguretat, només es podran accionar a través d’una clau mestra que tindrà el professorat.

Les actuacions impulsades per l’Ajuntament per millorar el confort tèrmic a les escoles inclouen altres mesures com la col·locació d’umbracles als patis o la climatització de les escoles bressol.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Jordi Jordan fa una Audiència Pública Ciutadana per explicar els pressupostos als tortosins

Notícia següent

Tragèdia en una residència: una pacient amb discapacitat mata una altra resident

Notícies relacionades