El Banc Sabadell ha entregat aquest dimecres 300 accions a cada treballador en reconeixement de la seva tasca durant l'opa del BBVA.
L'entitat que presideix Josep Oliu ha distribuït 4,2 milions de títols entre 14.000 empleats de l'Estat, Mèxic i Miami.
A tancament d'aquest dimarts, el mercat valorava l'acció en 3,08 euros, de manera que el Sabadell ha destinat al voltant de 13 milions d'euros a reconèixer l'"esforç col·lectiu" de la seva plantilla en els darrers mesos i comptabilitzarà aquesta despesa en els comptes de l'últim trimestre de l'any.
Els títols han aparegut automàticament en el compte de valors de cada treballador. El Sabadell ja va anunciar la intenció de fer aquest moviment dies després el fracàs de l'opa.
