La ciutat de Sabadell està totalment consternada per un incident que va tenir lloc el passat dijous i que gràcies a l'ajuda ciutadana va acabar amb un final feliç. Al voltant de les cinc de la tarda, a la ronda de Sant Maria, al barri de les Termes, un jove de 22 anys es va abalançar sobre un nen de 7 anys que estava passejant amb la seva família i el va intentar segrestar.
Tal com ha recollit El Caso, l'individu es va apropar a la família, la qual no coneixia de res, i en un moment sobtat va agafar el menor en braços i va fugir corrents. Ràpidament, els mateixos familiars i els testimonis que estaven al carrer van iniciar una persecució i després d'uns 50 metres van aconseguir aturar-lo.
El jove de 22 anys no tenia antecedents i patia problemes de salut mental
Els familiars i la gent que els va ajudar va treure-li el menor dels braços, encara que l'home de 22 anys presentava una actitud molt agressiva. Tot seguit, es va posar el cas en coneixement de la policia catalana i diverses patrulles dels serveis d'emergències i els Mossos d'Esquadra es van desplaçar fins al lloc dels fets.
Després d'una avaluació prèvia, els agents van estimar que el jove estava sota els efectes d'alguna substància estupefaent i finalment van procedir al seu arrest per un delicte de detenció il·legal. Seguidament, els cossos de l'autoritat van traslladar l'individu fins a dependències policials a l'espera de passar a disposició judicial, alhora que la família estaria pensant si presentar una denúncia.
Tot i això, la policia catalana ha assegurat que no es tracta d'una persona que estigui contínuament al voltant de les escoles o que pugui tornar a intentar el segrest en un futur. El jove no tindria antecedents previs i pateix problemes de salut mental, per la qual cosa s'estima que podria haver-hi patit un brot al mig del carrer i va actuar d'aquesta forma. Igualment, els especialistes haurien obert una investigació per esclarir els fets que afortunadament van quedar en un greu ensurt.