Els Mossos d'Esquadra estan investigant un robatori ocorregut aquesta matinada al mercat de Badia del Vallès, on uns lladres han aconseguit emportar-se entre 30 i 40 pernils de Guijuelo. El robatori, que també ha inclòs caixes d'altres embotits, ha tingut a la cambra d'embotits de l'establiment Carnes Serrano, coneguda cadena amb parades en diversos mercats de l'àrea metropolitana de Barcelona.
Segons ha informat el ElCaso.cat, els fets han començat al voltant de la mitjanit, quan els lladres han escalat per accedir al mercat i han forçat dues portes. A pesar que l'alarma va saltar poc després de l'accés al local, la patrulla dels Mossos que es va desplaçar fins al lloc no han detectar res de sospitós en aquell moment.
Una segona alerta es va activar a les 3:45 h, però de nou, els agents han comprovat la zona i no han observat cap indici d'activitat il·lícita. Se sospita que els lladres van aconseguir sortir tranquil·lament del mercat després de la segona activació de l'alarma, sense que els Mossos detectessin cap moviment irregular des de l'exterior.
La situació, tal com ha comunicat el mitjà mencionat, s'ha descobert quan, a les 5:00 h, els primers treballadors han arribat al mercat. S'han adonat que una furgoneta havia desaparegut, juntament amb els pernils que estaven emmagatzemats.
Les primeres informacions apunten que els lladres haurien aconseguit emportar-se entre 30 i 40 pernils, a l'espera d'un recompte final per part dels propietaris.
L'incident ha estat enregistrat per la Unitat d'Investigació de la comissaria de Cerdanyola.
