Diumenge, 11 de maig de 2025
És notícia

Inicia la renovació de l’enllumenat públic a Pineda de Mar

Avatar photo
La intervenció es divideix en dues parts: la primera amb renovació de 589 punts lumínics, i la segona amb un total de 607

Han començat les intervencions per a la renovació de l’enllumenat públic a Pineda de Mar. El projecte té per objectiu la substitució de l’enllumenat actual, passant a utilitzar il·luminació LED, la qual cosa permetrà un notable estalvi en el consum d’energia del municipi. A més, canviarà la tonalitat per una més blanca, fet que permetrà una il·luminació més clara i segura. 

El projecte es divideix en dos lots i cadascun d’ells en cinc fases. El primer lot renovarà un total de 589 fanals. Espais com la zona de vianants del Passeig Marítim i carrers propers a les zones de centres educatius i d’altres equipaments municipals d’ús públic seran els primers en renovar-se. 

El segon lot preveu la renovació de 607 punts lumínics dels espais més transitats del municipi. Així, en aquesta segona part s’intervindrà sobre els fanals de la N-II, el Passeig Marítim, l’avinguda Montserrat, el carrer Dr. Bertomeu, el carrer Santiago Rusiñol, l’avinguda del Mediterrani i el Passeig d’Europa.  

Fons Next Generation EU 

El projecte és possible gràcies al finançament aconseguit a través de la subvenció rebuda des dels Fons Next Generation EU. La proposta es va acabar licitant per un cost total inferior al mig milió d’euros, i ha comptat també amb el suport de la Diputació de Barcelona.

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Renfe inicia les obres per millorar l’estació del Vendrell

Notícia següent

‘Gairebé em mengen viva’. Una atleta a l’hospital després de ser atacada per dos gossos

Notícies relacionades