Renfe oferirà 28.000 places addicionals en els trens amb parada a Montmeló

Els dies 25 i 26 de maig s’ha establert la circulació de 19 trens especials a la connexió Montmeló – Barcelona

23 de maig de 2024 a les 14:07h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Amb motiu de la celebració del Gran Premi de Catalunya de Motociclisme, els dies 25 i 26 de maig, Renfe oferirà un total de 28.000 places addicionals. Aquesta programació inclou la circulació de 19 trens especials per sentit, 6 trens el dissabte i 13 el diumenge, a la línia R2 de  Rodalies de Catalunya (Castelldefels – Granollers Centre). 

Per facilitar la mobilitat dels aficionats, Renfe augmentarà l’oferta habitual el diumenge 26 de maig, entre les 07.30 i les 12.00 hores per  arribar al circuit, i a partir de les 15.20 hores per la tornada des de  Montmeló. La programació establerta assegura una freqüència mitjana  de 15 minuts per sentit a la connexió Montmeló – Barcelona a les hores  en què es preveu una major afluència de viatgers.  

Per facilitar i agilitzar l’adquisició dels bitllets, Renfe ha programat les  màquines d’autovenda de manera que el primer títol de transport que  aparegui en pantalla sigui un bitllet d’anada i tornada fins a Montmeló  proper al Circuit de Barcelona-Catalunya. Per informar i atendre els  clients que ho necessitin s’incrementarà el personal d’atenció al client a  les estacions de Passeig de Gràcia, Plaça de Catalunya, Sants, Clot Aragó i Montmeló. 

Amb les places addicionals que s’ofereixen per assistir a aquest  esdeveniment, atès que aquests trens es mouen amb energia elèctrica  d’origen renovable, es podrà evitar l’emissió d’unes 139 tones de CO2 a l’atmosfera.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit