La Festa de la Ràdio, celebrada aquest divendres, ha premiat amb el Micròfon de l’Any la iniciativa Pedaleando por la ELA i amb la Notícia de l’Any el projecte Carnaval de Mollet a Torres Vedras. Es tracta dels premis més destacats que atorga l'emissora municipal Ràdio Mollet coincidint amb el seu 45è aniversari. La Festa, que sempre coincideix amb la Festa Major d’hivern, es va haver d’ajornar fins aquest divendres pels tres dies de dol decretats per l’accident ferroviari d’Adamuz (Còrdova).
El Micròfon de l’any ha estat per la participació del Club Ciclista Plana Lledó a la iniciativa solidària Pedaleando por la ELA, donant 40.000 euros a l’Hospital de la Vall d’Hebron per la investigació de l'esclerosi lateral amiotròfica. El març de l’any passat, una vintena de ciclistes del Club van sortir de Mollet per recórrer més de 1.100 quilòmetres pel camí de Santiago per recaptar aquests fons per l’ELA.
Pel que fa a la Notícia de l’Any, ha estat per al projecte d’internacionalització del Carnaval molletà amb la inauguració de l’exposició Diàlegs de Carnaval: Mollet del Vallès i Torres Vedras i la posada en marxa d’una plataforma d’intercanvi d’artistes entre la ciutat catalana i la portuguesa. L’acord també recull les estades de creadors vinculats amb el Carnaval de Mollet a la residència d’artistes del Centre d’Arts i Creativitat (CAC) de Torres Vedras. L’exposició es pot visitar al CAC portuguès fins al 31 de maig d’aquest 2026.
L'alcaldessa de Mollet del Vallès, Mireia Dionisio Calé, ha volgut "felicitar els guanyadors i guanyadores per rebre un merescut reconeixement" destacant "la importància dels mitjans de comunicació de proximitat que ens porten les notícies que passen al costat de casa, transmeten tot el que passa a la nostra ciutat i, alhora, fent aquest paper tan lloable de servei públic donant veu a les entitats de Mollet".
També, com és tradicional durant la Festa de la Ràdio, s'han atorgat un seguit de mencions especials a diferents persones o entitats de la ciutat per la seva trajectòria o per haver assolit una fita concreta.
En concret, els premiats han estat per al col·laborador de Ràdio Mollet Jerónimo García, pels 10 anys de Mollet contra el Càncer, pels 25 anys del Club Social La Llum i per l’escola pública i més concretament pels 100 anys de Col·legis Nous.
La Festa ha estat amenitzada per la cantant vallesana, Marta Shanti.