VÍDEO | Quatre mossos d'esquadra ferits al barri de la Mina per intentar aturar una ocupació

L'operació es va saldar amb un detingut, però asseguren que han tornat a ocupar l'immoble aquest dissabte

25 de gener de 2025 a les 16:24h
video-mossos-barri-mina

El barri de la Mina de Sant Adrià de Besòs (Barcelonès) va viure moments de tensió aquest divendres a la tarda quan agents dels Mossos d'Esquadra actuaven en una ocupació en calent, segons ha avançat el digital ElCaso i han confirmat a l'ACN fonts policials.

Els fets van tenir lloc cap a les 18.00 hores quan agents de l'Àrea Regional de Recursos Operatius (ARRO) van actuar arran d'una ocupació en calent. Quan van pujar l'escala del pis ocupat, una persona va intentar impedir l'actuació policial i va colpejar un agent al peu, que va resultar ferit lleu.

Els veïns han llençat pedres i ampolles als Mossos d'Esquadra

Igualment, els veïns del barri de la Mina han sortit al carrer per protestar contra els Mossos i des d'ElCaso asseguren que hi ha quatre agents ferits. Tres efectius de l'ARRO i un altre d'USC han presentat ferides de diversa consideració després de rebre llançament de pedres, ampolles i diversos cops de les persones que havien de desallotjar.

Tot indica que l'home que va agredir a un dels agents va quedar detingut, però asseguren que avui dissabte han tornat a accedir a l'immoble. D'aquesta forma, el clima de tensió és molt gran al barri de la Mina i la policia podria tornar a intervenir en les pròximes hores si la situació no millora.

Sobre l'autor
Ismael Lobo
Ismael Lobo
Veure biografia
El més llegit