Els socialistes de l’Ametlla del Vallès aposten “per elaborar un pla estratègic que permeti tenir totes les dades i tot el coneixement sobre el comerç local i així, poder fer les actuacions més adequades per dinamitzar el sector” ha explicat el candidat Llorenç Alerm. Es tracta d’una proposta que només ha presentat el PSC i que tots els candidats han vist amb bons ulls.
Alerm ha detallat que aquesta mesura d’elaborar un pla director de comerç o pla estratègic a l’inici de mandat és una iniciativa que ja s’ha desenvolupat en altres municipis, com Tiana o Rubí i “ha funcionat molt bé perquè millora la qualitat del comerç i la relació amb els compradors”.
El PSC aposta per encarregar el pla estratègic a l’inici de mandat i així, desenvolupar-lo com més aviat millor. Aquesta iniciativa permetria promocionar el producte local, fer actes per atraure nous clients i organitzar fires sectorials, entre d’altres.
També consideren que s’ha de fer una digitalització del comerç, dinamitzar el comerç online, facilitar la distribució i el lliurament de productes a casa dels veïns i veïnes de l’Ametlla. Alerm ha assegurat que és important crear una base de dades de comerç, restauració i activitats de serveis del municipi “per tal que els ciutadans ho tinguin a mà i sàpiguen de què disposen”.
Les activitats d’estiu d’enguany per a infants i joves a Encamp i al Pas de la Casa arriben carregades de…
Golf Costa Daurada continua teixint aliances amb empreses referents del territori i en aquest cas ha arribat a un acord…
La companyia aèria Ryanair ha comunicat que els preus dels seus vols augmentaran després d'un any amb tarifes reduïdes, que…
Sota el lema ‘La Pobla aposta pel futur’, dissabte passat va tenir lloc una nova edició de la Diada d’entitats,…
La 21a Trobada de nens i nenes dansaires de les escoles de Badalona tindrà lloc els dies 21, 22 i…
El diumenge 25 de maig Sant Sadurní acollirà la 38a Diada de la puntaire, que es celebra cada any a…
Esta web utiliza cookies.