La primera Fira de Formació Professional del Baix Llobregat arriba a Viladecans

Avatar photo
S’hi pot trobar informació de cicles formatius de 23 famílies professionals i espais d’orientació
La consellera d'Educació i Formació Professional, Esther Niubó, escolta les explicacions d'un participant a la primera Fira de Formació Professional del Baix Llobregat

Viladecans acull des d’aquest dimecres i fins al divendres la primera fira de Formació Professional del Baix Llobregat, que exposa l’oferta formativa d’ensenyaments professionalitzadors de la comarca.

La consellera d’Educació i Formació Professional, Esther Niubó, ha inaugurat aquest dimecres matí la mostra a l’Espai Cúbic del municipi. L’esdeveniment aporta informació sobre l’oferta de cicles formatius de 23 famílies professionals amb les sortides laborals de cada especialitat, i també orientació sobre el procés d’admissió i beques. La fira també comptarà amb taules rodones i ponències d’experts enfocades a l’alumnat i les seves famílies.

L’oferta formativa que s’hi mostra es compon de cicles formatius de grau mitjà i superior, però també per altres opcions com Programes de Formació i Inserció (PFI) i Certificats de Professionalitat.

L’esdeveniment també està pensat per ser atractiu per a les empreses del Baix Llobregat, que hi trobaran informació detallada sobre l’estructura de la nova FP i de l’oferta formativa existent al territori del Baix Llobregat, així com activitats específicament dissenyades per a aquest públic.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Junts vol implantar la T-Penedès abans que acabi el primer semestre de 2025

Notícia següent
xavi paz molins alcalde

Xavi Paz: “Feia gairebé 20 anys que Molins de Rei no tenia un alcalde que pogués encadenar dos mandats consecutius”

Notícies relacionades