Els Mossos d'Esquadra van arrestar aquest dimarts un home vinculat amb la mort violenta que va tenir lloc dissabte a la nit a la plaça de Meguidó, situada al districte d'Horta-Guinardó, Barcelona. Segons fonts policials, l'individu es va entregar voluntàriament a les dependències policials i ha quedat detingut mentre continua oberta la investigació per aclarir les circumstàncies exactes del succés.
L'incident es va produir cap a les 22:30 hores, davant del centre cívic Casa Groga, en el barri de Sant Genís dels Agudells. Tot apunta que una disputa entre diverses persones va derivar en una agressió mortal contra un home que intentava mediar per separar els grups implicats.
Víctima i assistència sanitària
La víctima, identificada com a Alex, un veí de 53 anys, va ser apunyalat a l'esquena durant l'enfrontament. Els equips mèdics del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) van arribar ràpidament al lloc i van traslladar-lo urgentment a un centre hospitalari en estat crític. Malgrat els esforços dels professionals sanitaris, Àlex va morir poc després a causa de la gravetat de les ferides.
L'agressió va tenir lloc "a les acaballes de la Mostra de Comerç"
L’Associació de Comerciants de Sant Genís dels Agudells ha confirmat que els fets van ocórrer "a les acaballes de la Mostra de Comerç", afegint un marc temporal concret als successos. La policia catalana ha iniciat una recerca exhaustiva per identificar els responsables. Fonts properes indiquen que alguns implicats serien persones conegudes habitualment en aquesta zona i podrien haver actuat sota els efectes de l’alcohol.
A més, testimonis han relatat que un dels protagonistes podria haver marxat momentàniament del lloc per tornar poc després armat. La Divisió d’Investigació Criminal (DIC) del cos regional s’ha fet càrrec del cas, que actualment està sota secret de sumari.