El president de la Generalitat de Catalunya, Salvador Illa, ha visitat aquest dijous l’Ajuntament de Mollet del Vallès on ha signat el Llibre d’Honor de la ciutat i ha rebut com a obsequi la Font Modernista i una Dona d’Aigua. Durant la seva visita el president també s’ha reunit amb l’alcaldessa de Mollet del Vallès, Mireia Dionisio Calé.
El president de la Generalitat, Salvador Illa, ha fet avui la seva primera visita institucional a l’Ajuntament de Mollet del Vallès en el marc d’una visita a la ciutat. El president ha estat rebut per l’alcaldessa i després ha saludat la corporació municipal. Tot seguit, Salvador Illa ha signat el Llibre d’Honor i ha rebut com a obsequi la Font Modernista i una Dona d’Aigua.
Illa ha afirmat que la voluntat del Govern és treballar acompanyat dels ajuntaments per fer avançar Catalunya i ha tingut un record especial per molletans il·lustres, com Jordi Solé Tura.
Finalment, l’Alcaldessa i el President han mantingut una reunió.