Dimecres, 2 d'abril de 2025
És notícia

Presentat a Barcelona el programa de la Capital Europea de la Democràcia

Avatar photo

L’oficina tècnica de la Capital Europea de la Democràcia —formada per l’Ajuntament de Barcelona i el Pla Estratègic Metropolità de Barcelona (PEMB) i impulsada per The Innovation in Politics Institut, han presentat el programa d’actes que tindran lloc a la ciutat i a la regió metropolitana de Barcelona des d’aquest mes de setembre fins a l’octubre de 2024.

El programa recull una sèrie d’esdeveniments, conferències, i activitats vinculades a la innovació democràtica i a la participació ciutadana, i també a la cultura, l’educació i a l’espai públic.

En cooperació amb la societat civil i la ciutadania, es pretén reforçar la democràcia, actuant com a catalitzadors del desenvolupament democràtic, proporcionant un espai per a la innovació i l’intercanvi democràtics i mostrar el potencial recorregut per a la millora de les formes de participació democràtica i l’empoderament de la ciutadania.

La finalitat de l’ECoD és establir un espai de reflexió i gran visibilitat en què la ciutadania d’Europa es trobi, s’impliqui, experimenti noves formes de democràcia participativa i inclusiva en l’acció col·lectiva i s’inspirin en un ampli programa dissenyat per fer avançar la democràcia i construir o reconstruir la confiança en aquesta.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Tàrrega estrena un espai permanent de divulgació de la imatgeria festiva

Notícia següent

Detinguts 3 jugadors del Reial Madrid per un vídeo sexual amb una menor

Notícies relacionades