Un establiment d'una coneguda marca de decoració, accessoris i roba baixa la persiana del seu local ubicat al passeig de Gràcia. Es tracta de Natura, situada en el número 122 de la via i amb només 3 anys de vida.
L'empresa va decidir obrir aquesta botiga el 2022, dedicada a ser un espai per experimentar amb nous productes i línies diferents dels altres locals. L'establiment no hauria generat la quantitat de públic desitjada per tal d'aconseguir informació sobre les reaccions als nous productes, segons ha avançat El Periodico, i per tant han decidit tancar-lo. Es preveu que aquest sigui l'últim cap de setmana en el que es pugui visitar el local, en el que ja s'estan aplicant grans descomptes a tots els productes a causa de la fase de liquidació. Pel que fa al concepte de botiga experimental de la marca, s'ha anunciat que es traslladarà a una altra ubicació més convenient en el futur.
Una empresa amb més de 230 botigues a Espanya
Natura, amb el seu eslògan “pensa globalment, actua localment” es defineix com una empresa sostenible que ofereix peces de roba, motxilles i altres accessoris, productes de decoració com ara espelmes o encens o altres com cantimplores o llibretes, tot seguint una estètica amb la qual pretenen reflectir un compromís amb el planeta. A l'estat s'hi poden trobar més de 230 botigues, 16 de les quals es troben a la ciutat de Barcelona.