El Platea Mollet presenta la nova programació després de tancar la temporada

La nova temporada del Platea Mollet arrenca el 18 d’octubre amb una programació transversal, diversa i de qualitat adreçada a tots els públics

14 d'octubre de 2025 a les 10:49h

El programa d’arts escèniques Platea Mollet ha tancat la temporada passada amb un total de 1.848 espectadors i 11 espectacles programats, consolidant-se com una de les propostes culturals de referència de la ciutat. La nova temporada del Platea Mollet arrenca el 18 d’octubre amb una programació transversal, diversa i de qualitat adreçada a tots els públics.

En el marc del programa de difusió cultural, Arts i Escena, fa un any naixia, Platea Mollet, la programació estable de teatre professional a Can Gomà. Durant aquesta primera temporada s’han programat 11 espectacles pels quals han passat prop de 2.000 espectadors. La programació ha combinat teatre, música i dansa.

 

Una nova temporada amb grans noms i diversitat d’estils

La nova programació del Platea Mollet començarà el pròxim dissabte 18 d’octubre de 2025 amb Elektra.25, de la companyia Atalaya, i s’allargarà fins al maig de 2026, amb una selecció d’espectacles de teatre, dansa, música i poesia escènica.

La nova programació inclou propostes adreçades a tots els públics i continua apostant per la creació contemporània i el talent local.

Els muntatges que formaran part d’aquesta temporada són:

  • Elektra.25, de la companyia Atalaya
  • La Presència, de Sixto Paz.
  • Rose, amb Carme Sansa.
  • Jazz de Festa Major, amb Memi Sillah Group.
  • Plaer Culpable, amb Mar Ulldemolins i Francesc Ferrer
  • 30 anys, un acte poètic de resistència, d’Esther Freixa i Toni Cots –
  • Malditas Plumas, de Sol Picó –
  • 2 a la Mussara, de la Cia. La Rara

Per la regidora de Cultura, Mercè Pérez Piedrafita, “el Platea Mollet s’ha consolidat com un espai estable d’arts escèniques que acosta propostes de gran qualitat al públic molletà i contribueix a dinamitzar la vida cultural de la ciutat”.

Pel que fa als preus hi ha la possibilitat de comprar l’abonament per a diferents espectacles amb l’estalvi que això suposa, d’entre un 15 i 20% depenent del paquet de 3 o 4 entrades.