L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Pineda ha instal·lat un dispensador de tiquets per tal de donar cobertura a aquells ciutadans que no tenen accés per a reservar cites prèvies. D’aquesta manera, l’Ajuntament atendrà tant aquelles persones que hagin reservat cita, com a aquells que per diferents motius no ho hagin pogut fer.
El dispensador ha sigut instal·lat durant el mes de gener, amb resultats satisfactoris. El seu funcionament és intuïtiu: en prémer sobre la pantalla del dispensador es genera un tiquet amb el número de torn atorgat, així com un codi QR que es pot capturar per tal de tenir informació sobre la quantitat de persones que estan per davant. Així mateix, des de les pantalles de la sala d’espera també se’n pot fer seguiment.
Prioritat per a les persones amb cita prèvia
L’ampliació del servei per donar major cobertura als ciutadans no preveu canvis en la política actual de preferència per a les cites. Les persones que les sol·licitin tindran prioritat en l’horari reservat, respectant l’hora concertada. Això facilitarà la previsió d’horaris tant per a elles com per als treballadors que les atenen, aconseguint un servei més fluïd i resolutiu.