Parets del Vallès forma més de 50 docents en primers auxilis per actuar davant emergències escolars

Al llarg de tres dissabtes, els docents del municipi es titularan en Suport Vital Bàsic (SVB) i en l’ús del Desfibril·lador Extern Automàtic (DEA)

20 d'octubre de 2025 a les 16:24h

L’Ajuntament de Parets del Vallès ha organitzat una formació de primers auxilis per al professorat de les escoles del municipi. Durant tres dissabtes, entre l’octubre i el novembre, més de 50 professors de la comunitat educativa de Parets prendran part en aquesta formació que es va iniciar dissabte, 18 d’octubre. La formació oferirà als docents el títol oficial de SVB (Suport Vital Bàsic) i DEA (Desfibril·lador Extern Automàtic).

El curs està enfocat a què els docents sàpiguen actuar davant una urgència mèdica a l’escola. L’objectiu és proporcionar coneixements i habilitats essencials en primers auxilis, per tal que puguin actuar de manera ràpida i segura en situacions crítiques que es poden donar en un entorn escolar.

Aquesta és una de les propostes que el Govern Municipal va pactar amb el grup municipal Parets x la República - Junts x Catalunya - CM a principis d’any amb l'aprovació dels pressupostos del 2025.

Curs Primers Auxilis per a docents a Parets del Vallès
 
Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit