Una parella de lladres roben un mòbil, truquen a la víctima per demanar-li diners i acaben detinguts duran la transacció

Els Mossos d'Esquadra han arrestat els presumptes lladres durant una transacció a l'avinguda del Paral·lel després d'un robatori el 12 de març

15 de març de 2026 a les 18:09h

Els agents dels Mossos d'Esquadra van procedir a la detenció de dues persones implicades en el robatori d'un telèfon mòbil i en l'intent d'obtenir diners mitjançant un mètode extorsionador. Els fets es van produir el passat 12 de març al districte de Ciutat Vella, on un individu va sostreure el dispositiu a un ciutadà.

En adonar-se que li havien pres el telèfon, la víctima va realitzar una trucada al seu propi número i va establir contacte amb els sospitosos. Durant aquesta comunicació, els oferí diners amb l’objectiu de recuperar el mòbil. Al mateix temps, va alertar les autoritats, fet que va permetre als Mossos intervenir just quan s’estava produint la transacció econòmica.

L’actuació policial es va dur a terme a l'avinguda del Paral·lel, on van ser arrestats tant el suposat autor del robatori com una altra persona que actuava com a receptadora. Segons han informat els Mossos, aquests dos individus acumulen conjuntament un total de 24 detencions prèvies per fets similars.

Sobre l'autor
Ismael Lobo
Ismael Lobo García
Veure biografia
El més llegit