Dimecres, 15 de gener de 2025
És notícia

Obre un conegut supermercat al districte de Sant Martí de Barcelona

Avatar photo
El nou establiment disposa d’una sala de vendes de més de 1.000 m2 i oferirà descomptes exclusius de fins al 30%

El Mercat del Poblenou, ubicat a la plaça de la Unió, 25 de la capital catalana ha estrenat una nova botiga. Es tracta del primer establiment ALDI del districte de Sant Martí, amb una sala de vendes de més de 1.000 m² i una plantilla de24 treballadors i treballadores.

El 2024, la companyia ha intensificat el seu pla d’expansió a Catalunya i ja ha superat les 100 botigues a la regió. ALDI ha obert altres botigues aquest any a L’Hospitalet de Llobregat (Barcelona), Figueres (Girona), la Seu d’Urgell (Lleida), Cubelles (Barcelona), Palau-solità i Plegamans (Barcelona) i el districte de Gràcia, el districte de Les Corts i el districte de Sarrià-Sant Gervasi de la ciutat de Barcelona.

Amb la inauguració de la botiga del Mercat del Poblenou, la cadena de supermercats tancarà l’any amb 9 noves obertures a Catalunya, convertint-se en la regió espanyola que més ALDI ha obert el 2024. La província de Barcelona també és el territori que més establiments ALDI té, amb un total de 71.

“Ens fa molta il·lusió celebrar aquesta obertura al Mercat del Poblenou i continuar demostrant el nostre ferm compromís amb la ciutat de Barcelona i Catalunya”, ha destacat Xavier Martínez, responsable d’Expansió d’ALDI a la zona, durant l’acte d’inauguració de l’establiment. “El nostre objectiu és acostar als veïns del districte de Sant Martí la nostra oferta basada en productes de qualitat, marca pròpia i origen nacional. En concret, més d’un 20% dels proveïdors de la companyia són catalans”, ha afegit Martínez.

La inauguració del nou ALDI del Mercat del Poblenou ha comptat amb la presència de Pere Sirvent, director de Mercats i Projectes Estratègics a l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona; Genís Arnàs, cap del Departament de Mercats de l’Institut Municipal de Mercats; i Jordi Moreno, cap de l’Àrea de Mercats del mateix organisme. A l’acte d’inauguració també han assistit Silvia López, consellera de Comerç del districte de Sant Martí de l’Ajuntament de Barcelona; i Immaculada Bajo, consellera del barri del Poblenou.

Descomptes exclusius amb motiu de l’obertura

El nou ALDI de Sant Martí està obert al públic de dilluns a dissabte de 9:00 – 21:00. A més, amb motiu de la nova obertura a Barcelona, ALDI oferirà descomptes exclusius de fins al 30% en productes seleccionats i mantindrà promocions setmanals i quinzenals en tot el seu assortiment.

Per continuar facilitant vies d’estalvi a les famílies catalanes, ALDI ha intensificat la revisió dels seus preus i processos i, recentment, ha baixat el preu de més de 600 articles amb descomptes permanents de fins al 53% en diverses categories de producte.

En l’àmbit nacional, la companyia obrirà al voltant de 20 nous establiments a Espanya aquest últim trimestre de 2024, la qual cosa li permetrà acostar el seu model de descompte a més llars. 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La UdL s’incorpora a la xarxa de ciències de la vida ELLS

Notícia següent

Aigües de Reus inicia les obres de la Bassa Nova, a l’entorn de la Boca de la Mina

Notícies relacionades