Nova polèmica amb Lamine Yamal: deixa de signar samarretes per comercialitzar la seva firma

Els aficionats que vulguin tenir un objecte de Lamine Yamal signat hauran de comprar-lo en una web especialitzada

19 d'octubre de 2025 a les 13:40h
Foto de @lamineyamal
Foto de @lamineyamal

El FC Barcelona va guanyar ahir in extremis contra el Girona a l'estadi olímpic Lluís Companys gràcies a un gol d'Araújo al temps afegit. Les baixes van marcar l'onze iniciar d'Hansi Flick, però el teutó va poder comptar des del primer minut amb Lamine Yamal, qui s'ha perdut la meitat dels partits de lliga d'aquesta temporada per lesió. A més, l'estrella de 18 anys del Barça ha viscut una setmana molt polèmica pels rumors sobre un possible retard en una convocatòria que no va ser castigat per ordre del club, el que hauria afectat a la força del tècnic, però que ell mateix es va encarregar de desmentir. 

Tot i això, tal com ha informat Mundo Deportivo, aquesta setmana s'ha donat a conèixer el motiu pel qual Lamine Yamal ja no signa samarretes ni altres articles a les persones que s'apleguen a les portes de la ciutat esportiva. El jove jugador estaria en procés de comercialitzar la seva firma, un fet gairebé insòlit a Europa, però que als Estats Units segueixen diferents estrelles de l'NBA, NHL o NFL. 

Per aconseguir un article signat per Lamine Yamal s'haurà de comprar en una pàgina especialitzada

Aquesta decisió ja hauria estat comunicada al club, on també compten amb diversos acords relacionats amb la firma de Lamine Yamal i dels altres jugadors. D'aquesta forma, el Barça estaria negociant amb el seu agent un nombre determinat de signatures per no incomplir aquests compromisos. Tot i això, els responsables de publicitat del jove del barri de Rocafonda li haurien assegurat que com menys articles firmats seus existeixin, més valor tindrà la seva marca personal

Les dues parts encara no han arribat a cap acord respecte a la firma de Lamine Yamal, però el jove estaria ultimant els detalls per formar part d'aquest grup reduït d'esportistes d'èlit. LeBron James és un dels exemples més rellevants pel que fa a la comercialització d'una firma. Per la qual cosa, des del club han volgut confirmar el seu vistiplau sobre aquesta decisió, entenent el fenomen de masses en què s'ha convertit el '10' culer. 

Sobre l'autor
Ismael Lobo
Ismael Lobo
Veure biografia
El més llegit