El Programa Municipal per a la Dona de L’Hospitalet de Llobregat presenta l’agenda d’activitats d’hivern, que té lloc durant els mesos de febrer i març a la Masia Can Colom.
L’exposició de la temporada és “Per ser nena”, en col·laboració amb l’Institut Català de les Dones (ICD) i es podrà visitar del 12 al 23 de febrer.
El taller temàtic, a càrrec del Grup Eirene, abordarà les emocions i el benestar de la dona. Seran quatre sessions: els dijous 22 i 29 de febrer i 7 i 14 de març, a les 17 hores. La inscripció és gratuïta i es gestiona a través del Centre d’Atenció i Informació a la Dona (CAID).
Durant el mes de febrer, per escalfar motors de cara al 8 de març, es realitzaran una sèrie de xerrades i col·loquis. La humanista especialitzada en cinema Núria Campdepadrós, de Trama SCCL, explicarà “Dones grans, grans dones. La vellesa femenina al cinema”. L’acte serà el dijous 1 de febrer, al Centre Cultural Santa Eulàlia, a les 17 hores.
El dimarts 13 de febrer, a les 17.30 hores, Teresa Torres, professora de música i historiadora de l’art, farà la xerrada “Les heroïnes més subversives de la història de l’òpera”, un recorregut per les obres operístiques més conegudes i els seus personatges femenins.
I, finalment, a “Violència visual: imatges feminicides”, la fotògrafa Eli Pedrosa posarà el focus i analitzarà les imatges i les fotografies en clau de gènere. Serà el dimarts 20 de febrer, a les 17.30 hores.