Cap de setmana violent al Metro de Barcelona. Els Mossos d'Esquadra estan investigant un apunyalament que va tenir lloc durant la matinada del passat dissabte 24 de gener en un vagó de la línia L5. La víctima, un jove, va requerir atenció sanitària urgent encara que per sort les seves ferides no van provocar-li danys greus i no es tem per la seva vida.
Tal com ha informat El Caso, al voltant de les dues de la matinada els presents van alertar ràpidament als serveis d'emergència i fins al lloc dels fets es va desplaçar una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). En arribar, la primera assistència sanitària va ser fonamental i van aconseguir salvar el jove, però per desgràcia l'agressor va aconseguir fugir. Igualment, els testimonis van assegurar que tots dos implicats van participar en una baralla a l'interior del comboi que cobria el tram Vall d'Hebron i Cornellà Centre.
L'apunyalament s'hauria produït durant una baralla entre un grup de joves
Tot seguit, els especialistes dels Mossos d'Esquadra van obrir una investigació per esclarir els fets i localitzar a l'autor de l'apunyalament, qui es trobaria en crida i cerca. Igualment, la policia catalana no vol descartar cap hipòtesi i manté el cas obert per un delicte de lesions.
L'agressió amb l'arma blanca va tenir lloc a l'altura de l'estació de la Sagrada Família i tot indica que en la baralla van participar diverses persones. Tot i això, després de l'apunyalament tots els joves implicats van abandonar el tren de la línia L5 a la parada Verdaguer, per la qual cosa les càmeres els podrien haver-hi gravat, ajudant a la investigació policial.
