Divendres, 24 de gener de 2025
És notícia

Mor una dona de 40 anys després de ser atropellada a l’N-II

Avatar photo

Una vianant ha mort en un atropellament a l’N-II al punt quilomètric 674,20 al seu pas per Malgrat de Mar (Maresme), en sentit Blanes. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís quan faltaven cinc minuts per les set del matí.

Per causes que encara s’estan investigant, una persona hauria travessat la carretera per un punt no senyalitzat i ha estat atropellada mortalment per un turisme. Es tracta d’una dona de 40 anys, E.C.L., veïna de Palafolls (Maresme). Arran de la incidència, s’han activat dues patrulles dels Mossos d’Esquadra, una dotació dels Bombers de la Generalitat i dues unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Amb aquesta víctima, són 112 les persones que han mort en accidents de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Comú d’Escaldes-Engordany reparteix ampolles d’aigua per diluir els orins dels gossos

Notícia següent

L’estiu tanca amb el doble de nits tòrrides que el 2022 i marca un nou rècord

Notícies relacionades