Mor un jove motorista de 27 anys en xocar lateralment contra una autocaravana a la GI-553

L'accident va tenir lloc ahir a les 20:26 hores i va provocar la mobilització de tres patrulles dels Mossos, dues dotacions de Bombers i tres unitats del SEM

14 de juliol de 2026 a les 09:14h

El passat dilluns, un motorista de 27 anys, resident a Vilassar de Dalt, va perdre la vida després d’un xoc lateral amb una autocaravana a la localitat de Sant Feliu de Buixalleu, situada a la comarca de la Selva. Així ho ha comunicat el Servei Català de Trànsit (SCT).

L’avís del sinistre va arribar als Mossos d’Esquadra a les 20:26 hores, alertant d’un accident ubicat al punt quilomètric 1,10 de la carretera GI-553. La causa exacta encara està sota investigació, però es tracta d’una col·lisió lateral per fregament entre una motocicleta i una autocaravana.

A conseqüència del xoc, el conductor del vehicle motoritzat va morir al lloc dels fets. Fins al lloc s’hi van desplaçar tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers i tres unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Dades provisionals sobre sinistralitat viària el 2026

Segons les dades provisionals facilitades pel SCT, durant aquest any ja han mort 77 persones en accidents viaris a Catalunya. D’aquest total, hi ha 31 motoristes, mentre que els ocupants de turismes, furgonetes o camions sumen 28 víctimes mortals. També s’han registrat defuncions entre altres col·lectius: nou vianants, cinc ciclistes, tres conductors de tractor i un usuari de patinet.