Mor un català de 59 anys per una caiguda de 200 metres als Pirineus

22 de maig de 2023 a les 08:28h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Un home de 59 anys veí de Barcelona ha mort aquest cap de setmana després de precipitar-se uns 200 metres quan baixava del Gran Facha, als Pirineus aragonesos.

Segons ha informat la Guàrdia Civil, van rebre l'avís de l'accident a les 16.25 hores de dissabte i van activar tres especialistes de muntanya, una unitat aèria i un metge del 061 fins a Sallent de Gállego, terme on va tenir lloc la caiguda, però la meteorologia adversa va fer que no puguin recuperar el cadàver fins avui diumenge.

De fet, en arribar-hi en helicòpter es van trobar l'home viu, però ferit de gravetat, però la poca visibilitat que impedia tornar a l'aeronau va fer que l'evacuessin a peu en llitera. El ferit va morir durant la marxa.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit