L’Ajuntament de Mollet del Vallès ha iniciat la fase 2 del repartiment de targetes dels contenidors intel·ligents, amb l’objectiu de continuar avançant en el desplegament del nou model de recollida selectiva a la ciutat. Aquesta segona fase inclou els barris d’Estació del Nord, Col·legis Nous, Can Borrell, Santa Rosa i Plana Lledó. Durant la primera setmana de repartiment, s’han lliurat 2.960 targetes, que representen el 26% del total previst per aquesta fase.
El repartiment de les targetes de la segona fase va començar el passat 27 d’octubre i durant aquesta primera setmana ja s’han distribuït 2.960 targetes, que representen el 26% del total previst per aquesta fase.
Per zones, les dades de repartiment són les següents:
- Centre Cívic de Can Borrell: 944 targetes
- Centre Cívic de l’Era: 654 targetes
- Centre de Serveis de Can Lledó: 864 targetes
- Arxiu Municipal: 497 targetes
L’horari d’atenció d’aquestes oficines és: de 9 a 15 h (dimarts, divendres i dissabte) i de 14 a 20 h (dilluns, dimecres i dijous). El dia 1 de novembre, festiu, les oficines estaran tancades.
La ciutadania d'aquests barris podrà recollir la targeta i el seu kit de reciclatge fins al 15 de novembre a l’oficina assignada a cada zona. A partir del 17 de novembre s’obrirà un període de repesca a l’Arxiu Municipal per a les persones que no hagin pogut recollir el kit dins del termini, i el 24 de novembre es farà efectiu el tancament dels contenidors.
Per a més informació o dubtes, es pot contactar amb l’Oficina de Residus mitjançant el correu oficina.residus@molletvalles.cat o al telèfon/WhatsApp 649 659 183.
El primer tinent d'alcaldessa, Raúl Broto Cervera, ha destacat que “les dades de la primera setmana de la segona fase confirmen la bona implicació del veïnat de Mollet. Aquesta setmana hem tancat ja els contenidors dels barris de la primera fase i recordo que si algun veí d'aquesta zona encara no té la targeta, la podeu recollir a l’oficina de repesca de l’Arxiu Municipal".
Oficina de repesca a l’arxiu municipal (Ajuntament de Mollet del Vallès)
Els contenidors de la primera fase es van tancar ahir, 27 d'octubre. Per aquelles persones que no han pogut recollir la targeta a la seva oficina dins de la fase 1 poden recollir-la a l’oficina de repesca situada a l’arxiu municipal de l’Ajuntament de Mollet del Vallès.
L’horari és de 9 a 15 hores, els dimarts, divendres i dissabte i de 14 a 20 hores, els dilluns, dimecres i dijous.
Per facilitar el procés i reduir possibles cues, l’Ajuntament ha reforçat l’oficina de repesca amb dues persones més, amb l’objectiu d’agilitzar l’atenció i garantir que tothom pugui recollir la seva targeta amb la màxima comoditat.
