L'alcaldessa de Mollet anuncia a través d'un ban la limitació dels horaris de llançament de petards durant la revetlla de Sant Joan. La intenció és que a Mollet es pugui celebrar una festa per a tothom, cívica i respectuosa amb totes les persones, en especial les més sensibles, i els animals. A la ciutat també s'han preparat un seguit d'activitats de celebració de la revetlla.
Al ban que s'ha fet públic, l'alcaldessa, Mireia Dionisio Calé, demana a la ciutadania que extremi la precaució amb els articles pirotècnics per evitar accidents, així com molèsties als nadons, gent gran i persones sensibles, així com, als animals de companyia, amb l'objectiu de fer de Sant Joan una festa per a tothom:
- Es permet fer ús de pirotècnia els dies 23 de juny de les 18.00 fins a les 23.59 hores, el dia 24 de juny des de les 00.00 fins a les 03.00 hores i el dia 28 de juny de les 18.00 fins a les 23.59 hores, a no menys de 500 metres de distància de zones forestals o arbrades.
- Està prohibit fer fogueres en tot el terme municipal sense autorització de l'Ajuntament i encendre petards al mobiliari urbà (contenidors, papereres, bancs, fanals...) ni elements de la via pública (clavegueram, escocells, jocs infantils, arbrat, vegetació...).
Fer fogueres sense autorització o fer ús de petards, coets i altre material pirotècnic fora de l'horari i dies autoritzats, es considera una infracció molt greu, i podrà ser sancionada amb una multa de 1.500,01 a 3.000,00 euros, d'acord amb els articles 134.2 e) i 135 de l'Ordenança municipal de convivència ciutadana.
En cas d'emergència cal trucar al telèfon 112.
Al ban també es poden trobar consells per a l'adquisició i ús de material pirotècnic.

Les revetlles i altres activitats
Com cada any, l'Ajuntament i diverses entitats organitzen activitats coincidint amb la vigília de Sant Joan.
Així, dilluns 23, el programa d'activitats comença a les 18.30 h amb sardanes a la plaça Catalunya i una posterior cercavila des de la rambla Nova amb la Colla Gegantera, els Castellers de Mollet i el Club Muntanyenc per rebre la Flama del Canigó que arribarà a la mateixa plaça Catalunya a les 20.15 h aproximadament.
A partir d'aquí, el Parc de Ca l'Estrada tornarà a ser l'escenari on s'encendra la foguera de Sant Joan i del posterior sopar popular.
D'altra banda, a la pista exterior del pavelló de la Riera Seca, amb la col·laboració de l’Associació Balls de Saló, se celebrarà un ball de revetlla amb el Duo Dava a partir de les 22.30 h. L'entrada és gratuïta, però l'aforament és limitat.
L'Ajuntament ha organitzat la revetlla popular de Sant Joan amb la col·laboració dels Castellers de Mollet, Club Muntanyenc, Colla Gegantera, Mollet amb Cuba, Colla dels Morats, Colla dels Torrats, Ball de Diables de Mollet, Tradicions i Costums, Òmnium Cultural i el Casal Cultural.
El consistori recorda la importància de llençar la pirotècnia on correspon, és a dir, en perímetres de seguretat i mai a prop de matolls, arbrat, zones boscoses o mobiliari urbà abans, durant i després de la revetlla de Sant Joan. Les elevades temperatures que s'esperen aquests dies obliguen a extremar les precaucions per evitar incendis forestals.