Dimarts, 6 de maig de 2025
És notícia

Mollet del Vallès celebra la seva 41a Fira de Sant Ponç aquest dijous

Avatar photo

La Rambla es tornarà a omplir de parades amb productes de 9:30 a 18 h, aproximadament

El dijous 11 de maig se celebrarà la tradicional Fira de Sant Ponç que organitza l’Ajuntament de Mollet del Vallès a través de l’Institut Municipal de Serveis als Discapacitats (IMSD). Un any més, la Rambla es tornarà a omplir de parades amb productes elaborats per les persones usuàries de l’Institut, de 9:30 a 18 h aproximadament.

La Fira de Sant Ponç de Mollet del Vallès arriba a la 41a edició i si podran trobar parades de pans de pessic, pastissos, púdings, magdalenes, mel, infusions, herbes de cuina, olis aromatitzats, plantes, manualitats o bijuteria, entres d’altres. Aquest any a més, a la parada del Centre Especial de Treball Taller Alborada, a part dels productes de serigrafia e impremta, hi haurà una impressora per poder fer algunes estampacions.

 

Tots els productes que s’hi poden trobar estan elaborats pels usuaris i usuàries del Centre Ocupacional del Bosc, de l’Escola d’Educació Especial Can Vila i de la Residència i Centre de Dia La Vinyota i pel Centre Especial de Treball Taller Alborada.

La Fira de Sant Ponç té com a objectiu impulsar la integració del col·lectiu de persones amb discapacitat a la societat, defensar els seus drets i donar a conèixer les activitats i productes que elaboren durant el curs.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

ERC Reus vol carrers amables amb més zones verdes i entorns pacificats

Notícia següent

El 19 i 20 de maig torna el Valls Va de Vins

Notícies relacionades