Mollet presenta l’app Ajuntament Mollet

Avatar photo

Així mateix, també ofereix un formulari de contacte per enviar comunicacions, consultes o suggeriments sobre aquelles qüestions que són competència de l’Ajuntament

L’alcaldessa de Mollet del Vallès, Mireia Dionisio Calé, i el regidor de Projectes Urbans i Obra Pública, Raúl Broto, han presentat l’app Ajuntament de Mollet, una aplicació mòbil gratuïta que ofereix els principals serveis municipals per a la ciutadania en un sol punt d’accés. També inclou un apartat d’incidències que té per objectiu agilitzar el procés de millora de qualsevol aspecte relacionat amb l’espai comú. Està en versió catalana i castellana i és compatible amb Android i iOS i amb tots els dispositius mòbils.

Entre d’altres, a través de l’app, es pot accedir a les últimes notícies de Mollet, explorar i guardar els actes d’agenda, rebre avisos o notificacions sobre l’actualitat de la ciutat o consultar diferents enllaços d’interès a través dels quals, per exemple, es pot demanar cita, rebre informació sobre diferents campanyes en curs o sobre convocatòries de subvencions.

 

Així mateix, també ofereix un formulari de contacte per enviar comunicacions, consultes o suggeriments sobre aquelles qüestions que són competència de l’Ajuntament.

L’altre pas endavant i important que suposa aquesta app és l’espai dedicat a l’avís d’incidències de la via pública.  A través d’aquest espai els veïns i veïnes podran, de manera àgil i ràpida, notificar incidències a la via pública amb geolocalització i aportant fotografies relatives a, entre altres,  l’enllumenat, neteja viària, mobiliari urbà o espais enjardinats i arbrat.

Per l’alcaldessa de Mollet del Vallès, Mireia Dionisio Calé, “amb aquesta app podem centralitzar les incidències a través d’un únic canal, i això ens ajudarà a donar una resposta més ràpida i efectiva, el que comportarà, sens dubte, una millora dels nostres espais públics en benefici de tots els molletans i les molletanes”. Dionisio ha afegit que “un cop rebuda la incidència, es verificarà, es posaran els mecanismes oportuns per resoldre-la i la persona que ha fet la notificació rebrà una resposta personalitzada”.

També en referència a l’espai públic, l’alcaldessa ha recordat que “en aquests pressupostos de 2023 hem dedicat una partida de 200.000 euros per reforçar les actuacions a la via pública i fer més tasques de manteniment”.

Per la seva banda, en referència a l’aplicació, el regidor de Projectes Urbans i Obra Pública, Raúl Broto, ha parlat “d’una eina que comporta fer un pas més en el que podríem anomenar l’oficina multicanal de l’Ajuntament i que suposarà, d’una forma àgil, còmoda i senzilla, millorar el flux d’informació amb la ciutadania per seguir fent de Mollet, entre tots i totes, una ciutat millor”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

20 + 12 =

Notícia anterior

Les IV Jornades Gastronòmiques de l’Arròs de Salou es farà del 14 d’abril al 7 de maig

Notícia següent

Balaguer celebra una nova edició del tornet ‘L’Esport que ens uneix’

Notícies relacionades